ජෙම් සලීම්ගේ දිවයින ගොන් පාට් පිටුපස ඇති සැබෑ පණිවිඩය – ඉස්ලාමිකයන්ට පමණයි

ජෙම් සලීම් නම් මම තුන්කාලක් ඇති හම්බ කපටියෙක්මි. බුඩිස්ට්ලාගේ නොන් බුඩිස්ට්ලාගේ අනුකම්පාව දිනා උන්ට පුකේ ඇරීමේ ආශාවක් මට ඇති විය. එනිසා මම දිවයින පත්‍රයේ ජිහාඩ් අංශය හරහා මගේ ලිපිය පල කරගත්තෙමි. මැටි බුඩිස්ට්ලා නිකරුනේ තමන්ගේ මූණට කෙළ ගැසූ එම ලිපිය කිසි විරෝධයකින් තොරව බාරගෙන පල කලහ. එය මෙහි දැක්වේ. පහත ඇත්තේ එම ලිපිය ලියන විට මාගේ සිතේ ඇතිවූ සැබෑ මනෝභාවය පෙන්වන නියම ලිපියයි. බුඩිස්ට්ලාට මෙය කියවීම තහනම් බව තරයේ සිහි තබා ගත යුතුයි. මෙය හම්බයෙක් විසින් අනික් හම්බයන්ට පමණක් දෙන පණිවිඩයකි.

බොදු නොබොදු හැමට
ඉස්‌ලාම් බැතිමතකුගෙන් ආයාචනයක්‌!

බඩු ගැසීම ආගම සේ සලකන ඉස්ලාම් මම බුඩිස්ට් මන්ක්ගේ වගකීම් ගැන කථා කරන්නේ හද පිනා යන සතුටිනි. අපි විසින් නොයෙක් වට ආකාරවලින් මේ බුඩිස්ට් රටේ සදාචාරය වල පල්ලට යැවීම කරන නමුත් එය බොහෝඅ දෙනෙක් නොදන්නා නිසා එයට ගොදුරුවන බුඩිස්ට්ලාටම එලිපිට බැනීමට අපට හැකියාව අල්ලා(හ්) විසින් දී ඇත.
ඉස්ලාම් අපි මත්පානය නොකරන්නෙමු! නමුත් ඒවා ඉස්ලාම් නොවන්නන් අතර උපරිමයෙන් පතුරන්නෙමු. හෙරෝයින් ආදී භයානක මත්කුඩු මුළු ලංකාවටම සපයන්නේ අපේ ඉස්ලාම් මාෆියාවයි. මෙම ව්‍යසනය පිටුපස ඇති ඉස්ලාම් හෙවනැලි කිසිවෙකුත් නොදනී. එබැවින් එයටත් ගොදුරු වන බුඩිස්ට්ලාටම බැනීමට අල්ලා(හ්) ගේ නාමයෙන් අපිට පුළුවන. අපේ හලාල් හා හිජබ් මෙන් එළිපිට මේවා නොවී හොර රහසේ වන බැවින් භික්ෂූන් වහන්සේ එළිපිට වන දේ ගැන පමණක් කෑ ගැසීම මට නම් හොඳින් තේරුම් ගත හැක.

මේ කුඩා රටේ ස්ත්‍රී දූෂණ වැඩි කිරීම පිණිස බ්ලූ ෆිල්ම්ස් පෙන්වන තිප්පලවල් බහුතරයක් අපේ තම්බි හිමිකරුවන් විසින් මාලිගාවත්ත මරදාන ආදී හම්බ තිප්පොලවල් හරහා ජයටම ක්‍රියාත්මක කරන්නේ එමගින් අද රටේ ප්‍රමානයට ස්ත්‍රී දූෂණ කරවා එය බුඩිස්ට්ලාට අපහාස කිරීමටම යොදා ගැනීමටයි. ඉස්ලාම් දහමට අනුව සියළුම කෲර අපරාධ පින් සේ සලකන බැවින් රටේ සිරකඳවුරු වල සිටින , මිනීමැරුම්, සොරකම්, මංකොල්ලකෑම්, අල්ලස්‌ දූෂණ අපරාදකරුවන් අති මහත් බහුතරයක් ඉස්ලාමිකයන් බව රටේ මහ ජනතාව තවමත් නොදනී. මාෂා අල්ලා(හ්)…. එය අපිට අති මහත් සැනසීමකි.

රටේ සමහරක් සංඝරත්නය සියල්ල අමතක කර අපෙන් ජාතියට වන විනාශ නොදැක්කා සේ සිටින අතර බහුතරයක් භික්ෂූන් වහන්සේ ඉස්ලාම් ජිහාඩයේ නිරුවත තේරුම් ගැනීම නම් අපිට දැරිය නොහැකි පාඩුවකි. ඒ අතින් දඹර අමිල හිමි අපේ හරක් කටු සූප්පමින් හිල්මි අහම්ඩ් ලෙබ්බේගේ යා ටී. වී. තුලින් බුඩිස්ට්ලාගේම පලු ඇරීම අපි ඉතා උසස් කොට සලකන්නෙමු. මේ අතින් මුස්ලිම් නායකයන් හා මවුලයන් කිසිවිට තමන්ට ලැබෙන මස් කට්ටක් නිසා ජිහාඩය පාවා නොදෙන බව අපි කියා සිටිමු. සිකුරාදා පල්ලිය අපේ ජිහාඩ් පණිවිඩ හුවමාරු මධ්‍යස්ථාන සේ අපි යොදා ගන්නෙමු. මුස්ලිම් මවුලයන්, ගෘහ මූලිකයන්, ජමියතුල් කැරි උලමාවරු සියල්ල අපේ ජිහාඩ් හමුදාවේ විවිධ අංශ නියෝජනය කරමින් රට කරමානුකූලව ප්‍රපාතයට ඇදගෙන යනු පෙනේ. අසාද් සාලි මෙන් නිවටයන් ජිහාඩ්යට නෝන්ඩි කිරීම නිසා අපි කින්ඩි වන නමුත් එය වැඩි කලක් පවතින කින්ඩියක් නොවේ. ඔවුන්ට මේ සඳහා ඇති රාජ්‍ය අනුග්‍රහය සහ වරප්‍රසාද ඉතා අඩු වුවද, වැඩේ නිසි ලෙසින් ඉටු කරමින් සිටින හෙයිනි.

ඉස්ලාම් දහම අන් අය ඉගෙන ගන්නේ ඇයි. එහි සියළු පව් අපිට පින් බව ඇත්ත නමුත් කාටවත් ඒකෙන් වැඩක් නැහැ නේද? අපි අල්ලා(හ්) විශ්වාස නොකරන්නන් ගැන කල යුත්ත කරන තෙක්වත් ඇයි මේ අයට කට පියාගෙන ඉන්න අමාරු?

පසුගිය දිනෙක බසයක අසුනක වාඩි වී සිටි වයස පනහත් ඉක්‌ම වූ තම්බි මගියකු අසලින් කොටට කොටේ ගවුමක්‌ ඇඳගත් නාඹර මොඩ් මුස්ලිම් තරුණියක්‌ සිය කලව පෙදෙස මනාව ප්‍රදර්ශනය කරගෙන සිටිමින් ඔහුගේ සිතට කරදර දී ඇත. පසුව එතෙක්‌ තමන්ගේ පාඩුවේ සිටි එම මගියා සෙමින් සිය ජංගම දුරකතනය එළියට ගෙන ඇයගේ කලව ප්‍රදේශය වීඩියෝ කර ඇති අතර එය දුටු සිංහල තරුණයන් කිහිප දෙනකු ඔහු අල්ලා හොඳට තඩිබා බසයෙන් එළියට දමා ඇත. ඇත්තෙන්ම වරද එම තම්බි මගියා අත පමණක්‌ද? එලෙසින් අඟ පසඟ පෙනෙන්නට අඩ නිරුවතින් පාරේ යන එන, බස්‌වල දුම්රියවල කාර්යාලවල තලතුනා වයෝවෘද්ධ පිරිමින් පවා වරදට පොළඹවන ආකාරයෙන් සහ දූෂණ අපරාධ ඉහළ යන ආකාරයෙන් වස්‌ත්‍ර (නො) අඳින මොඩ් මුස්ලිම් ගණිකාවන්, තරුණියන් හෝ මැදිවියේ ස්‌ත්‍රීන් මාලිගාවත්තේ හෝ ඉස්ලාම් මුඩුක්කු ආශ්‍රිතව ඕනෑතරම් සිටී.

සිය සරුවාංගෙම යෝනියක් යැයි සිතාගෙන, අධික හීනමානයෙන් යුතුව සිය සිරුර මුළුමනින්ම වසා ගන්නා මුස්‌ලිම් කාන්තාව ඒ අතින් කාන්තාවන්ට අපහාසයකි. අහිංසක කුඩා දරුවන්ට නම් මේ සිරුර වසා වස්‌ත්‍ර අඳින මුස්‌ලිම් කාන්තාවන් ගෝනි බිල්ලන්ය. ඔවුන් බෝම්බ ගෙන ආ හැකිය. ජිහාඩ් යුද්ධය අපි ඕනෑම් මොහොතක පටන්ගනු ඇත. එයට අපිට හිජබ් ඉහලම පිටුවහලකි. අපිරිසිඳු හා නබි මෙන්ම මුග්ද කමේ සංකේතයක්‌ වන යටි රැවුල සහිතව සිටින මුස්‌ලිම් පිරිමින් දකින විට ඔවුන්ට බියක්‌ ඇති වේ එය සාධාරණ බව මට සිතේ.

හැමෝම දැන් දැන් තේරුම් ගනිමින් සිටින්නේ අපේ නිරුවතයි. එනම් පල්ලියට මුස්‌ලිම්වරුන් රැස්‌වන්නේ කුමන්ත්‍රණය කරන්නටය. හලාල් යනු සිංහල ව්‍යාපාරිකයන්ගේ වෙළෙ¹ම කඩාකප්පල් කරන ජාත්‍යන්තර ඉස්‌ලාමීය කුමන්ත්‍ර්‍රණයකි. එහි ආදායම යන්නේ ත්‍රස්‌තවාදය සඳහාය. ළමුන්ට ආගමික අධ්‍යාපනය ලබා දෙන අරාබි පාසල් ත්‍රස්‌තවාදීන් පුහුණු කරන රහස්‌ කඳවුරුය. වෙනකක්‌ තබා මුස්‌ලිම් පවුල්වල දරුවන් වැඩියෙන් ඉපදීම ද ජාත්‍යන්තර මට්‌ටමින් සිදු කෙරෙමින් පවතින මහා පරිමාණයේ දැවන්ත ඉස්‌ලාමීය කුමන්ත්‍රණයකි. (අනේ දෙවියනේ මෙය කාට කියම්ද?) තවත් නරුම චෝදනා ගණනාවකින් එකක්‌ නම් ඇතැම් මුස්‌ලිම් ව්‍යාපාර ස්‌ථානවල අලෙවි කරන යට ඇඳුම් ඒවා පළඳින කාන්තාවන්ට වඳ බව ඇති කරනවා පමණක්‌ නොව එවැනි ස්‌ථානවල සුහදශීලීව දෙන ටොµsය පවා එම කූට යටි අදහසින්ම දෙනු ලබන ඉනාවකි.

මිනීමරු ඉස්ලාම් ආගමිකයන් ගේ ගත හැකි යහපත් මිනිස් ගුණාංග එකක්වත් නැත. මෙය නම් රටේ සැබෑ කරුමයකි. පුණ්‍ය භූමියක්‌ යෑයි ලාංකික බෞද්ධයන් විසින්ම ප්‍රකාශ කර ඇති දඹුල්ල වැනි නගරයක තිබෙන මුස්‌ලිම් පල්ලිය බෞද්ධයන්ට පිළිලයකි. සැබෑ බෞද්ධයන් හා භික්‍ෂූන් මෙය දැක ලැඡ්ජාවට පත් වූවාට සැකයක්‌ නැත.
ගෙරි කුණාලා වන මුස්‌ලිම්වරුන් වැඩියෙන් ගවමස්‌ අනුභව කරන නිසා ගව ඝාතන අහස උසට ඉහලගොස් තිබේ . උගත් සමහර භික්‌ෂූන් දැන් ඉස්‌ලාම් ධර්මයේ නීතිරීති සංශෝධනය කරන්නට තරම් දැනුවත් වී ඇත. එසේ ඔවුන් නවත්වන්නට කියා උද්ඝෝෂණය කරන්නේ ඉස්ලාමේ ලේ පිපාසයයි, යන කරුණ කඳුලක්‌ තරම් හෝ මොළයක්‌ ඇති ඕනෑම කෙනකුට පෙනේ. හලාල් සහතිකයෙන් ද සිදු වන්නේ අපේ ආර්ථික ජිහාඩයම බව කාටත් සිතා ගත හැකිය. එමෙන්ම හලාල් අපනයනය මගින් රටට ලැබෙන තිරිසන් ආදායම මෙන්ම අපනයනකරුවන්ගෙන් අති බහුතරයක්‌ වන සිංහල සමාගම් මෙන්ම එම කර්මාන්තශාලාවල සේවය කරන්නන් පවා ප්‍රයෝජන ලබන්නේ මෙහි කූඨ මුස්‌ලිම් ප්‍රජාවක්‌ සිටින නිසාය.

පොදුවේ ගත් කල බෞද්ධයෝ හලාල් යනු කලබල විය යුතු කරුණක්‌ සේ හොඳින් තේරුම් ගත්හ. කාටත් වඩා කලබල ඇති කළේ තම නියම වගකීම පැහැර හැරීමේ නිරුවත වසා ගන්නට ඕනෑ වුණු ජමියතුල් උලමා ඉස්ලාම් තම්බියෝය. හලාල් යනු ඇත්තෙන්ම අලාහ් දෙවියන්ගේ නාමයෙන් කැප කරන නිසා ඒවා බෞද්ධයන්ට නුසුදුසු වෙයි. දවටගහ පල්ලිය අසලින් යන විට එයටද හිස නමා ආචාර කරන පොන්න සිංහලයන් මම කොතෙකුත් දැක ඇත්තෙමි. එමෙන්ම රට වැසියන්ට අපගේ කාපාලු දේශපාලනඥයන් ආදර්ශ දෙන එකම ඉසව්ව මෙය යෑයි ද කිව හැකිය. ඡන්ද කාලවලදී ඔවුන් සියලුම කෝවිල්, දේවාල, පන්සල්, ආරාම, පල්ලි ගානේ යති. යමින් ඡන්දය දිනනන්ට පුද පූජා කරති. කන්නලව් කරති. භාරහාර වෙති. නැත්නම් කෙනකුට ශාප කරමින් පොල් ගසති. හුණු ගාති.

ඉස්ලාම් අපිට නම් වෛරය හා ක්‍රෝධය පින්කම්ම වේ. අසාදි සාලි, හකිම්, මෙන් ජාතිවාදී ජිහාඩ් වෛරය පතුරන්නට උත්සාහ කරන්නන් දැනටමත් එය මනාව වටහා ගෙන සිටිනවාට සැකයක්‌ නැත. නමුත් බුඩිස්ට්ලාගේ මෛත්‍රිය, කරුණාව සිතට සිසිල හා සැනසීම ගෙන දෙන්නකි. එය වෙනුවෙන් ක්‍රියා කරන්නන්ගේ මුහුණෙන්ම අපට ඒබව දැන ගත හැකිය. මා මේ ලිපිය ලියන්නේ තම්බි කවුරුන්ගේවත් මෛත්‍රිය, කරුණාව වැඩි කිරීමට නොවේ. ලියන්නේ තම්බි වෛරය හෝ ක්‍රෝධය වැඩි කිරීමේ අටියෙනි. මේ අනුව මා ශ්‍රී ලාංකික තම්බි සහෝදරයන්ගෙන් හා සාලි ලෙබ්බෙගෙ ජිහාඩයෙන් ද ඉතා බැගෑපත්ව දෝත් මාගේ හිස්‌ මුදුනේ එක්‌කර ඉල්ලීම් කිහිපයක්‌ ඉදිරිපත් කරමි.

අනේ ඉස්ලාම් නායකයිනී, තම්බියනී, මුස්‌ලිම් අපව ඇයි පිට ආගමිකයන් මේ තරම් පිළිකුල් කරන්නේ? අපි මෙම රටට කළ එකම එක යහපත් කටයුත්තක්‌ මට කියන්න. හිට්‌ලර් ඉතා කුසලතා පිරි පුද්ගලයකුව සිටියේය. එනමුත් ඔහුගේ හැකියා ආයෝජනය කළ ඉසව්ව වැරදි එකක්‌ වූ හෙයින් එයින් මිලියන සංඛ්‍යාත මිනිසුන් අකාලේ මළෝය. එනිසා අදත් ඔහුව ලොව සිහිපත් කරන්නේ පිළිකුලෙනි. අපේ නබි (සල්) තරම් හිට්ලර් දරුණු නැති බව අපේ හෘද ශාක්ෂිය දන්නවා නොවේද? හිට්ලර්ට මොළයක් තිබුන නමුත් නබි ලිවීමට තබා කියවීමටවත් නොහැකි නාකි මනමාලයෙන් බව අපි දන්නවා නොවේද?………චී..කේ…නබි අදහපු මට මා ගැනම ලැජ්ජයි!

කුරාණයෙන් අනුමත හොර් බඩු ජාවාරමෙන්, නොයෙක් නොපනත් කම් වලින් අයුක්‌තියෙන් කෙතරම් මුදල් හම්බ කළත් ඉස්ලාම් අප කන්නේ ගෙරි කුණුමය. නිදා ගන්නට අවශ්‍ය වන්නේද සුවිසල් මන්දිරයක්‌ නොව ඉස්ලාම් මුඩුක්කුවේ අඩි හයක්‌ දිග බිම් කෑල්ලක්‌ පමණි. දිනෙක මරණය නියතය. එවිට අපිට හිකීමට අල්ලා බලා සිටී.

තිස්‌ වසරක්‌ ඔත්පළව සිට යාන්තම් සුව වෙමින් සිටින ලක්‌ මව දූෂණය කර මරා දැමීමට ජිහාඩ් පුත්‍රයෙකු වන්නට තිර අදිටන් කරන්න. බෞද්ධයන්ව සමූලඝාතනය කිරීමේ ව්‍යාපාරයක්‌ අරඹා එයට නායකත්වය දෙන්න අපේ මුස්ලිම් නායකයන් මීට වඩා දැඩිව අධිෂ්ඨාන කර ගන්නේ නම් කොතරම් අගේද?

ජෙම් සලීම්

Advertisements
This entry was posted in අල්ලා, ඉස්ලාම්, දේශපාලන and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to ජෙම් සලීම්ගේ දිවයින ගොන් පාට් පිටුපස ඇති සැබෑ පණිවිඩය – ඉස්ලාමිකයන්ට පමණයි

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )